märker...

jag märker att jag inte uppdaterar så mycket? haha men vafan,ibland orkar jag inte. Spelade fotboll idag och jag DOOOG tro mig jag doog,det va så jävla kämpigt!! dessutom så spelade jag med världens sämsta människor så jag o Nicole fick göra allt jobb själva,o snacka om att jag skrek sönder mig på dom andra (A) det slutade med att jag ska bli coach ,så jag får lov o skrika o på dom andra när de behövs,för enligt min lärare så är min mun min starkaste muskel på kroppen hahaha...hade inga lektioner pga fotbollen vilket är ett plus!

Efter fotbollen så stack vi o åt,sen efter det så gick jag o träffade en mycket söt person ;) vi ska ses på fredag igen förmodligen...ja de va nog allt,ska fortsätta o kolla på Desperata Hemmafruarna o när Inter spelar!


 



Sick to the dick =)


Kommentarer
Postat av: Ajla

du och nicole gjorde allt jobb? wrooong. :)

2010-03-17 @ 18:34:23
URL: http://ajlasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback