ärlighet...

Folk säger att ett förhållande inte funkar utan ärlighett och tillit? men hur kommer det då sig att nästan allt o alla ljuger för varandra,och när man vet om det att han/hon ljuger så stannar man ändå kvar hos den personen?
Tillexempel jag har haft ett förhållande,och jag va 100% ärlig helatiden,men det va ju inte han,och jag visste ju om det,för man får ju höra nya grejer helatiden,och han nekar ju helatiden. Så där står du som en idiot i mitten och vet inte vem man ska tro. Det är klart att man vill tro sin kille,men hur fan ska det gå till när tio olika personer kommer med något nytt varjedag och berättar,då måste det vara något fel?
Kärleken gör en blind verkligen,jag vet,därför kunde inte jag göra slut för jag älskade honom,så jag bara sket i allt jag hörde och fortsatte att tro honom,han kanske talade viss sanning men dom andra hade mer rätt.
Jag är en sån människa som hatar lögnare och lögner,så därför hade jag respekterat honom mer om han hade sagt sanningen än o ljuga,då kan man lixsom komma över det,men när man inte säger sanningen så finns det ändå alltid kvar där i huvudet.

Eller när du lär känna någon annan,så säger han en massa grejer fast han menar något heeelt annat,speciellt när ni dagen innan har suttit och pratat om lögner och ärlighet.




"hej mali,kako mi nedostajes"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback