backstage?

heej bloggen,asså hur kan man vara så dum ibland? Jag  o Julia va på Mf,vi stod där vid den lilla scenen,vi röker och så sen så är det värsta fula vädret så kommer det fram en man och frågar efter två cigg på engelska,och självklart så ger vi ju honom 2 st,sen så frågar han varför vi inte va backstage så sa vi för att vi inte hade såna VIP kort,så sa han ja men ni kan följa med mig dit för det regnar ute. Och vi sa neej de lungt för där va helt tomt just då,för vi tänkte inte på att Emilio,Rebstar & Leslee skulle vara där sen,SMAAART!  Mmm,som sag så uppträde ju alla dom sen och vi två idioter har värsta ångesten att vi inte gick dit.
Seen så ser vi han mannen som hade frågat oss,så vi gick fram till han och sa att vi ville dit,men tyvärr då skulle han gå,så det blev inte av,smart utav oss ju!

hahah o en sak till,där va en kille som stod o tittade över mycket så jag kollade tillbaka han såg ändå okej ut (A) haha,sen tillslut så kommer han fram o börjar snacka på engelska han med,o de lät så här (skrver de på svenska)

Han: Hej babygirl,jag har märkt att du har märkt mig?
Jag: Ja :$
Han: är det sant?
Jag: Ja haha
Han: hur mår du?
Jag: bara bra själv?
Han: joo det e bra =)
Jag: aah vi vill gå backstage (A)
Han: jaha vem vill ni träffa?
Jag: Rebstar.leslee,emilio ja dom
Han: jaa,men jag har tyvärr inte den tillåtelsen o ta in folk,men jag kan kalla ut dom om du vill ?
Jag: neej de lungt hihi
Han: Okeej babygirl,ha en trevlig kväll =)!
Jag: tack detsamma.


Hahahaha asså de va ändå det roligaste någonsin.

Kommentarer
Postat av: july

asså den åååångeeesteen :(:(:(

2009-08-18 @ 22:15:02
URL: http://itsamazing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback