banan pågarna!

hej bloggen,kom nyss hem från Mf,va inte där så länge idag,jag orkade inte =/ har skiiiit ont i mina fötter för hade mina nya skor på mig,vilket lättnad de känns nu när man har tagit av dom! en tror inte jag kommer kunna gå på tio dagar eller nåt haha.

Iallafall jag o bästavän skulle köpa friterda banan med glass idag,riiiktigt gott e de,iallafall så när det är vår tur att köpa så sa han "aaah ni ser ut o vilja ha en STOOOR banan" o vi ba "ja de klart" så säger han "jaaa men då spruutar jag lite extra"  hahahah va fan?!! o vi skrattade sönder oss,riktigt sjuka e dom.




Ööööver gott =)

Kommentarer
Postat av: ena

e de ni som e så heta där ute :D

2009-08-15 @ 22:56:16
Postat av: Emilia

hahaha omg det är döööödligt gott xD

2009-08-15 @ 23:31:05
Postat av: biljana

HAHAHHHAHAHAHAHAHAHHA omg, perversa jävlar :(

2009-09-05 @ 23:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback