bitch please

heej bloggen,kom nyss hem va ute lite med Nina,pratade lite & så hon har lite kompis/killproblem så hon ville prata om det och så klart så bra kompis som jag e så ställer jag upp hihi (A). Iallafall vi kom fram till en sak att vänskap funkar oftast inte när man är 3 stycken som umgås,asså visst de kan funka men inte oftast,som tillexempel jag o bästavän det har alltid varit jag o hon så om någon till hade kommit in så hade jag inte klarat av det tror jag =/ tänk så bråkar någon utav oss med varandra,sen så går hon o snackar skit till den andra och då står den personen som får lyssna på allting i mitten och vet inte vad hon ska göra. Så bestfriends med 3 personer är nog inte så lyckat,men jaja ska äta kladdkaka nu,aaaijt ha de bra peace!



Bitch please if I had a dick you would be the first one to blow me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback