blogg från mini data

Heej bloggen,just nu skriver jag från min nya bärbara data från skolan som jag precis har fått,skiiit söt e den! jag lägger in bild lite senare för har tyvärr inte med mig min USB kabel till skolan. Den är riktigt söt,alla är helt glada över dom hehe.

Som sagt så har jag vaknat på fel sida idag,jag har tyvärr inte kunnat sova hela natten,har haft en massa tankar i huvudet och har varit helt orolig. Varför va du tvungen o sätta dig själv i de skitet? Varför tänkte du inte på din mamma innan du gjorde som du gjorde,har hon inte fått gå igenom mycket redan? Jag sa till dig att du inte skulle göra det du gjorde men du lyssnade inte på mig,och kolla vad som hände,vad var det jag sa ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback