cepe dag

heej bloggen,kom nyss hem va ute med folket lite,som sagt så har jag ju bråkat med bästavän o hennes kille,asså han har shiii någon respekt för äldre,plus vi e släkt ,skojar han,han e 2 år yngre än mig och han ska snacka så? absolut inte! men jaja,de inte bästaväns fel hon hamnade i mitten för allt som hände,det är mellan mig o honom,men han ska fan ta mig inte blanda in Sötnosen i det hära :S,såg Sötnosen innan,pratade med han om det och han blev ju över sur så klart,men lugnade ner han så det hela kommer fixa sig förmodligen.
Tro inte att jag förlåter han så direkt,för det funkar inte så,asså att han ens snackade så kan fortfarande inte förstå det :S fan e de för fel på dagens småbarn?!...ska duscha nu,vi hörs sen kanske,peace :*!

Bästavän,du är allt och det vet du,du vet vad jag har fått gå igenom vill bara inte att samma sak ska hända dig,jag älskar dig<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback