confession

aah ni vet när man ibland sitter och tänker på något sen så flinar man lite för sig själv? ah det händer mig helatiden när jag tänker på vissa stunder med honom,jag kommer aldrig komma över det helt,det vet dom flesta redan. Ibland när jag är med vänner så sitter jag i min egen lilla värld sen helt plötsligt så får jag värsta leendet på läpparna och alla ba "vad flinar du åt?"  de är dom stunderna jag tänker på dom fina minnena,det går inte bort hur mycket jag än försöker troo mig! Spelar ingen roll hur mycket du har sårat mig och allt jag kommer att minnas de :$...ja jag vet det e så GEET OVER IIT!! men det är skit svårt speciellt när man gick igenom exakt allt tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Emilia

det är alltid så i början att när mna vill komma över dem så gör man inte det men jag vet att du klarar det... jag går igenom typ samma sak..

2009-08-11 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback