dåligt...

Dåligt bloggande idag,men det är bara för att jag gick tidigt hemifrån har varit på stranden heladagen med ett par kompisar,vi va på Sibbarp. Hade jätte kul,mer än vad jag hade tänkt mig (A) hehe. Så jag kom nyss hem,har ätit lite,ska duscha och så,jag badade faktiskt inte idag för tyckte de va lite lite för kallt..

Vi va hela dagen idag,kan inte förklara för dig hur skönt det känns,atta bara få sitta där med dig,kolla in i dina vackra gröna ögon,när du håller om mig,kysser mig på halsen,vill aldrig du ska släppa. Har tänkt på dig riktigt mycket dom senaste dagarna,jag vet inte varför,men du försvinner inte ur mitt huvud.. De va perfekt idag,speciellt i slutet.när vi satt där vid bryggan och kollade på solnedgången,du berättade allt för mig,exakt hur allt låg till. Jag uppskattar det väldigt mycket,det känns som om jag känner dig bättre, Jag berättade allt för dig och sa att jag är rädd att samma sak kommer hända igen som med mitt ex,men du kollade mig i ögonen och lovade att du aldrig hade gjort så! Vi får se hur det bliur,men jag tycker om dig!



Asså de va elefanter i Sibbarp,jag skojar inte! det e bara för det va sånt cirkus där,skiiit söta va dom,klappade dom o allt hihi (A)




Zemir vid elefanterna,han stod där ööver länge,kände sig hemma väl haha =)

Kommentarer
Postat av: anne

omg har sverige elefanter :D

2009-08-06 @ 22:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback