döden

Grejen e den att alla dör förr eller senare,men jag kan inte tänka mig att mina föräldrar kommer dö någon dag,att jag kommer dö,att mina barn kommer dö,att deras barn kommer dö. Asså så hemsk tanke men jag kom att tänka på det för idag fick jag reda på att min kompis mormor har dött! Så hemskt,så mycket sorg det medför när någon dör,så många tårar som går till spillo.
Helt allvarligt,jag vet inte vad jag hade gjort om min mamma eller pappa hade dött nu,jag hade begått självmord jag lovar er! Asså fattar inte varför jag sitter och tänker på sånt här,men det barar dök upp.

Min killkompis pappa dog på min födelsedag för 4 år sen,fatta vilken chock det va,på min födelsedag,av alla dagar så dog han på min dag! Och nu varje år när jag fyller år så känns det som om jag inte kan ha roligt fullt ut för jag tänker på honom! Jag tänker på hur min kompis mår. Asså döden är en hemsk sak,men det är en del av livet,så det är bara att acceptera det. Alla ni som har förlorat någon som står er väldigt nära,jag beklagar verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback