dom hade rätt...

det är svårt nog o erkänna att mina vänner hade rätt,alla sa "jag har sån känsla att ni kommer börja snacka mer o mer igen" och det är sant,det har hänt! jag är åndå glad över det att vi KAN var vänner trotsallt,men vi har aldrig bara varit Vänner,utan mer,vi har älskat varann och gett varandra allt! Och nu så har vi börjat prata mer och mer,varje gång du ska säga mit namn så råkar du säga Älskling,det är så jävla gulligt ska du veta! Det är svårt att bara vara vän med dig,men helt ärligt så är jag bara vän med dig än o inte ha dig i mitt liv  alls.
När vi pratade idag så sa jag till dig rakt ut att jag hade sagt till alla andra att jag aldrig mer ville vara med dig pga allt,och du sa bara tack för den. Jag va ju tvungen o säga sanningen till dig,för det har jag ju alltid gjort.
Att prata med dig igen efter 3 långa månader,vilket känns som en evighet,känns faktiskt bra,men rätt jobbigt med ska du veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback