en av flera tusen...

joo nu är det så här att jag satt precis och tänkte på en sak,det brukar jag göra när det är tråkigt och jag har ABSOLUT inget o göra så börjar jag tänka på olika saker. Asså varför blir man alltid lika ledsen när det har något med kärlek att göra,om man gör slut med sin kille så e man förkrossad,man hittar en annan sen så gör man slut med han och då är man lika förkrossad som första gången,jag menar det kommer hända alla minst 65541 gånger i livet tills man hittar den rätta!
Min mamma säger alltid till mig "va inte ledsen,du ska inte gråta över småsaker,det finns större saker i livet att vara ledsen över än en kille" och hon har ju såå rätt,det har hon! Jag kommer gå igenom samma skit igen som med mit ex fast med någon annan,tills man har hittat den rätta och när man väl har hittat den rätta då kan jag tänka mig hur underbart de känns! Fast jag trodde att jag hade hittat min rätta :S men neejneej de va de ju inte...iallafall så kommer vi alla gå igenom samma skit många gånger,men tillslut,tillslut när man har hittat sin rätta så är det säkert något speciellt!

Du va en av flera tusen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback