En underbar person <3

Jag måste få berätta om en underbar person,en person som alltid finns där för mig vad som än händer,det är min bästavän Ena Jurinovic! Den tjejen är det bästa som någonsin har hänt mig,hon har allt en bästavän ska ha,man kan lita på henne upp till 110%,hon finns alltid där för mig när jag behöver henne som mest,när jag är ledsen eller glad så finns hon alltid där vid min sida och gör allt tuuusen gånger bättre! Allt det svåra jag har gått igenom så har hon varit där och tröstat mig,sagt att allt kommer ordna sig och att hopn alltid finns där vad som än händer. Hon har ett hjärta av guld,vi har kännt varandra i 13 år och vi säger att vi är kusiner,för vi vet exakt allt om varann,alla pinsama grejer och allt annat,vi har gått igenom så mycket tillsammans så att det inte är sant.
Jag vet att vad jag än har gjort,hur dåligt det än är så kommer hon aldrig att döma mig,utan tvärtom hon kommer att hjälpa mig och göra det bästa av situationen. Jag kommer alltid att finnas där för henne så som hon finns för mig,allt för dig seko det ska du veta,jag hade kunnat döda någon för din skull,jag lovar dig <3!! Du är mitt liv,mina andetag,jag älskar dig Ena <33!
Här får ni lite bilder från våra tider ihop,enjoy!






Detta e precis när vi hade börjat ettan <3



Big love to you <33



<33



Sako polumentas koncer,oförglömligt <3!



 När vi skulle ta klassfotot <3




seko!



haha din tönt <3!



för att jag älskar oss!



You're...
My Friend,
my companion,
through good times and bad
my friend, my buddy,
through happy and sad,
beside me you stand,
beside me you walk,
you're there to listen,
you're there to talk,
with happiness, with smiles,
with pain and tears,
I know you'll be there,
throughout the years!


Kommentarer
Postat av: ena

bästavän, vi har funnits för varandra hela tiden, och vi kommer fortsätta med det det vet jag 100% säkert om, du ska veta att jag alltid finnss för dig och det vet du säkert med att jag finns. lika mkt vet jag att du fnns vid min sida och att vi allltid gör allt för varandras skull. du ska okså veta att jag älskar dig mest sestro <33

2009-08-03 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback