förstår inte

Asså jag förstår inte varför vissa personer går ut i tv för att hitta kärleken eller en ny bästavän? asså som Paris Hilton,hon har ju den my new BFF,asså helt ärligt så tror jag att hon gör det för att få mer puplicitet,o hon Tila Tequila går ut i tv för att hitta kärleken. För det första så tror jag inte att man kan hitta sin bästävän bara så,för man lär inte känna dom SÅÅÅ bra,och det med kärleken,det håller ändå aldrig efter serien :S hittils har ju alla par gjort slut som har varit med i tv.
Och hon Tila "krossar" ju flera hjärtan när dom andra blir hemskickade men sen om personen som e i final inte vill ha henne så blir hon "krossad" och skit sur och kallar henne/han för bitch,hora,bög allt möjligt! fast hon själv har "krossat" flera andra :S asså ser ni vad jag försöker komma fram till? tycker sånt e patetiskt bara...



Hon e inte sååå fin heller enligt mig =/



ncnc...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback