God kväll

God kväll bloggen,kom nyss hem från en hel ute dag med Azra (kompisen från Ystad) vi hade sjukt kul,gick runt i hela stan,fikade snackade en massa skit o allt. Träffade bästavän där med sin kille dom satt lite med oss,sen så rörde vi oss till Gustav och där träffade jag Deni,vi snackade lite och så <3...efter det så kom Azras kompis och hans kusin,hämtade oss med bil så körde vi ner till Bo01. Asså den killen kör som en idiot,om jag inte skrek hela vägen dit! asså trodde verkligen jag skulle dö,jävla idiot skrämde skiten ur mig! Jaja nu ska jag ta och äta något så hörs vi kanske senare.




Vad är det för fel på mig? tänker på dig mer o mer efter varje gång jag ser dig =/ jag hade min chans men jag tog inte den,jag va inte redo helt enkelt. Kan inte sluta o tänka på hur det hade vatt om det var vi två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback