God morgon!

God morgon bloggen,jag har alldeles precis vaknat och nu ligger jag i sängen och kollar på tv,väntar på att våra bästa år ska börja. Jag älskar det programet,har följt det i så många år så att det inte är sant. Men det programet är lite orealistiskt tycker jag,för folk där dör sen så helt plötsligt så lever dom igen och man liksom fattar ingenting,men jag älskar dom ändå.

Svar på tal: Jag fick en kommentar innan av en läsare där det stod att hon/han är för första gången inne på min blogg och tycker att den verkar intressant och så undrar hon/han hur gamal jag e? Så jag är 17 år gamal men fyller 18 den 28 februari som jag verkligen längtar till,för då ska vi feesta gott folk!!


Ahh,blir ni inte sugna närni ser en så här goood fruost?? jag b det allafall,jag brukarr aldrig äta fruost n jag får nog ta och skpa mig lite ochöa med det,vi hörs sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback