hemma igen

hej bloggen,om nyss hem från festivalen,hade fktiskt riktigt kul =) träffade skit många man kände,vissa från skolan som man hade saknat jätte mycket! Åkte den jävla karusellen också ska ni veta (A) trodde jag skulle dö,bästa vän har filmat det så får se om jag vet hur man sätter in videon här på bloggen. Jaa kan inte lägga in den för man måste lägga in den på youtube o sånt först,men när jag har fixat det så kommer de!

O en sak till,asså så många ouppfostrade småbarn det finns :S en liten unge gick förbi mig sen så tog han mig på röven :S asså hallå?  menar dom allvar man går inte runt och tar på folk på röven bara så!



Innan jag skulle på den jävla karussellen,skit rädd fick värsta attacken eller nåt,men de va ändå rätt kul =) började gråta lite så såna små barn började sratta haha :$



en killkompis vann slipsen åt mig,och fick nallen av en annan killkompis,tack killar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback