INLÄGG 100!

Heeej bloggen,detta är inlägg hundra nu =) hihi det har ändå gått snabbt har ändå haft rätt bra flyt :P jaa va ska man skriva nu då,har inte så mycket o säga nu faktiskt,slutade skolan för lääänge sen men jag va och åt osv,sen så stack jag o bästavän till Jörgenkock o träffade Nina lite,pratade lite om det som hade hänt igår så jaa...
Ah asså den snubben e en legend jag lovar,hahaha att han lyckas? men jaja finns inget man kan gör för den delen heller,so time to get over it,again! eller ja igen o igen,jag va ju över det men allt kom tillbaks när vi började prata igen & att bara vara vänner funkar inte heller,för vänner ljuger INTE för varandre,så sa du själv engång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback