JAG VILL TILL...

BOOOOSNIIIEN,VILL TILL BOOSNIEN FÖR FAAAN!! asså shiit detta är mitt andra år att jag inte har åkt ner dit! värsta ångesten har jag,och anledningen till att jag inte kan åka är att min morfar e sjuk och min mamma vill inte åka utan han! jag vet jag vet,ni tänker säkert varför åker du inte själv? Joo,för att jag inte får,annars hade jag lätt gjort det,inget snack om saken.
Bästavän har redan vat där,min gudmor har vat där,min kompis e där nu och alla vi e från samma stad BANJA LUKA<3!! och när jag inte åker dit så frågar alla efter mig,vart e Sabina,vart e Sabina ska inte hon komma bla bla. Jag saknar alla mina vänner som fan och alla andra! Jag känner ig verkligen hemma där,ingen dömmer dig där,du kan gå runt hur du vill osv,men man kan inte göra något för alla känner ens föräldrar haha. Saknar Bosnien som fan!



Banja Luka <3



Banja Luka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback