Jordgubbar till salu!

Kom hem nyss,va på Lindängs torget hos Nina hon sitter där och säljer jorgubbar haha. Faktiskt ganska kul,man träffar på olika människor och snackar,så får jag äta en massa jorgubbar dessutom (A) rätt snygga killar med kan jag säga er (A) hehe...det blir lite stress nu för måste strax gå och ta bussen för ska träffa en kompis från Ystad har inte träffat henne på länge så vi ska ta en fika och prata massa skit! Jag skriver igen så fort jag kommer hem men nu måste jag ta och fixa mig lite,puss så länge!



Innan jag cyklade iväg till nina (spegeln är lite smutsig haha)



Nina vid sina fina jorgubbar =)



Döööds goda e dom!

Kommentarer
Postat av: Emilia

JORDGUBBAR ÄR KÄÄÄÄRLEK riktigt gott med vaniljglass också.. muums!

2009-08-04 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback