killkompisar

heej bloggen sitter i skolan nu,kom precis hit,hgar bara en lektion idag,onödigt som vanlligt varför ens gå till skolan? joo för om jag inte gör de så skjuter min mamma mig och om man har 20% frånvaro så får man inte sitt studiebidrag och det vill jag gärna ha (A).
Iallafall så kom bästavän till mig imorse och vi började snacka om kompisar,och saken e den om jag inte är med bästavän på fritiden så umgås jag med mina killkompisar,jag trivs mer med killar än tjejer,för jag litar mer på dom,ibland så kan tjejer vara värre än killar. Jag har alltid umgåts mer med killar än tjejer så länge jag kan minnas,när jag va mindre så va jag en liten pojkflicka,spelade alltid fotboll med minst tio killar på gården och jag va den ända tjejen,och jag trivdes bra kan jag säga er! Min mamma undrade alltid varför jag inte umgicks mer med tjejer men jag ville inte,så därför känner jag att jag mer kan lita på mina killkompisar.

Kommentarer
Postat av: Ajla

håller med dig där =)

2009-08-31 @ 18:22:43
URL: http://aajlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback