Komedi!

Ahh kom nyss hem från bion,för det första filmen var skit bra! helt jävla bra,jag rekomenderar den verkligen =) och för det andra har inte skrattat så jävla mycket på skit länge! hahah min bästaväns kille är en riktig idiot,hahah man kan inte hjälpa o skratta åt han helatiden! Vi snackade typ skit mycket under helafilmen för den va så intressant,så kvinnan som satt bredvid mig sa "ursäkta,skulle ni kunna vara lite tysta ni har pratat helatiden" och jag kunde inte hålla mig så jag började gap skratta :$ haha och hennes kille gör ju inte saken bättre för han säger såna idiot grejer helatiden! Iallafall så hade jag det jättekul och jag behövde verkligen det,tack bästavän o dino <3! Här kommer lite bilder,enjoy!



Dino din jävla idiot <3



Min söta bästis <3!



Det e inte bio utan popcorn & läsk (A)



efter som vi satt i bion länge så rökte vi som idioter efteråt,bosniska Marlboro <3



Sist men inte minst,en bild på lilla mig :$

Kommentarer
Postat av: Ayla

haha nejdå ingen paris hilton hääär

2009-08-05 @ 22:15:19
URL: http://mannet.blogg.se/
Postat av: adelita

LUTKO MOJA! :D

nedam ja tebe nikome i tvog blogga haha :D<3

2009-08-05 @ 22:42:27
URL: http://aadelita.blogg.se/
Postat av: anne kungen :D

någon mer som tycker hon är lik lady gaga?

2009-08-05 @ 22:52:03
Postat av: natta

söt du är! :)

2009-08-06 @ 00:10:08
Postat av: sabina

Tack natta <3

2009-08-06 @ 00:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback