LEEDIIG!

God morgon bloggen,vaknade precis och som sagt så är jag lediiga idag,wiiihoo! Jag är ledig varje onsdag enligt mitt schema så det är häärligt!! Fast jag måste ändå städa hemmet idag,oooh jaag villl inteeee =(!! om där e något jag hatar mest så är det att städa,asså jag är för lat för sånt,ni ska bara se mitt rum,det ser ut som anrda världskriget har vat :S och jag är ändå tjej så det borde vara lite ordning o reda,men nepp inte hos Sabina (A). Jaja innan jag börjar med städningen och det skitet så ska jag ta mig en morgon cigg först (jag har sagt typ 75468 gånger att jag ska sluta röka,men de funkar inte) sen äta frukost,sen halv elva börjar Våra Bästa år så det måste jag med se,aaaiijt peeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback