Ler du ler jag...

Ler du så ler jag,e du glad så e jag.
Kan inte sova du finns i tanken hela natten,jag tänker på ditt leende o tänker att du är fin,du gör mig glad o ler du så ler jag,du får mig o må bra så e du glad så e jag. Ge mig en chans o jag ger dig allt du vill,ger dig hela mitt hjärta om du ger mig halva ditt,min kärlek du är den äna som är värd den,du e nåt för alla men för mig är du världen.
Till nåt bättre har du ändrat mitt beeende,ditt leende passar perfekt till ditt utseende,hela du är underbar du är perfekt så det är väl inte konstigt att jag föll direkt,när jag såg dig tänkte direkt jag måste få dig,undra vad du hette men jag våga inte fråga,från första sekund gjorde du mig stum,jag tog det lungt men jag tänkte det är han!

Jag tänker ofta på oss två tillsammans,har du någon aning om hur fin du e? När du finns vid min sida är känslan den bästa,jag ser en bild av oss två prinsen & prinsessan,jag vill ha dig i min famn,men vad jag än gör så är jag inte hon,hon du tänker på,hon i din dröm,jag e bara någon någon som du glömt. Jag tänker på dig helatiden,du lyste upp min värld när de bara var mörker i den,du är den ända som finns i hjärtat nu,du du o bara du,så låt mig älska dig låt mig göra dig glad,du gjorde mig lycklig jag vill göra samma sak,kom ihåg jag finns alltid här för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback