Malmöfestivalen



Jaaa gott folk idag så börjar Malmöfestivalen,det är fakitskt rätt kul för man får typ träffa alla kompisar där,och äta en massa god mat! och jag har ju ändå inget bättre för mig så jag kommer att gå dit. Men det är samma sak varje år,men i år så börjar den från Folketspark och ändxa ner till Stortorget,men det är på Gustav allting händer. Massor med uppträdanden kommer det att vara både för stora och små,och den 19 Augusti så är det NRJ in the park.
Så vi är ett gäng tjejer som kommer att träffas där ikväll,och jag har skakat han med min kära kompis Louise att jag ska åka Booster med henne detta året,och jag är liv rädd för höjder! så om ni vill se mig dö så är det bara o komma haha. Jaa,jag vet att jag kommer dö på den,för när jag åkte frittfall i Folketspark så grät jag och skakade som fan när jag hade gått av den,so wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback