Mr Sötnos

Heej bloggen,kom nyss hem va ute lite med Sötnosen,kul va de faktiskt,vi snackade en massa och så,mycket minnen blev det som vanligt och vi skrattade åt allting!

Jag är verkligen inte på humör för att blogga,men ändå så vill jag,det känns som om jag bara skriver onödiga grejer ibland =/ men iallfall,ag har riktigt ont i magen,mens dags snart förmodligen,fan vad jag hatar det,och jag är 100% säker på att alla anda tjejer tycker att det är ÖÖÖVER JOBBIGT!! men vad ska man göra? det är bara att leva med det,längtar tills den slutar helt!!

min snälla vän Ayla gör en design till mig för jag e skit kass på sånt (A) men nu är problemet att hon inte kan ladda upp headern,hhm undra varför...? men iallafall så gör hon ju sitt bästa så om det inte går så går det inte,är tacksam för din hjälp ändå sötnos <3! Tror jag ska ta ett varmt bad nu får se om det hälper mot lilla magen,aaaiijt peacee!

Kommentarer
Postat av: Nina

haha så gullig rubrik, mr sötnos =)

2009-08-24 @ 21:25:34
URL: http://ninabukvic.blogg.se/
Postat av: sabina

hihi tack (A)

2009-08-24 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback