mysdag

god morgon bloggen,jag vaknade för ett tag sen har vatt o handlat till mamma nu,och som vanligt när jag går ut så ska det börja regna! så är helt blöt nu =/ idag blir det bara en mysdag med bästavän lite senare för hon är i Ikea just nu dom handlar lite saker,så när hon kommer hem så ska hon komma hit vi ska hyra film köpa massor med godis o läsk sen hem till henne och softa & snacka en massa skit =) det finns ju inget annat att göra direkt.
Vi brukar inte festa heller,överallt är det ändå 18 års gräns så jag får vänta i 6 månader till så blir jag 18!! o bästavän har inte ens fyllt 17 (A) haha hon fyller år den 13 November och hon är född fredag den 13,hehe mitt lilla otursbarn <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback