No man no cry!

Heej bloggen,kom nyss hem,va ju hos bästavän först sen så åkte jag för att träffa min kompis som jag skulle ge pengar till,så har fixat det nu med. Har jätte ont i magen med =( o är skit trött,tror jag ska ta och sova lite. Ligger just nu i min säng kollar på Scrubs och skriver detta.
Någon kille smsa mig innan,ingen aning vem snubben e och han va såååå jobbig! och jag e inte den personen som är taskig mot folk så jag försökte säga fint att jag inte ville prata med han,meen neeej! det funkade inte så tillslut så sa jag "LÅT MIG VA!"  ah jag va ju tvungen,han fattade ju inte :S. Jaja men ska nog sova nu lite,ikväll så kanske jag går ut & så e de skola imorgon igen,e redan skoltrött orkar inte =/ men ha de bra så länge puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback