ojdå...

hehe,glömde o säga att Mr Sötnos va så söööt idag haha,vi satt ju hemma hos han medans han åt så skulle vi sätta på lite musik,och hans mamma lyssnar ju bara på svenska låtar så det blev en mix cdskiva :P så helt plötsligt så börjar han sjunga till alla dom svenska låtarna,skiiit gulligt!! "jag har himmlen runt hörnet" hahaha så mycket jag skrattade och han blev ju helt generad såklart! Det är skit gulligt att killar kan vara såna också,jag kan inte tänka mig han sån typisk "badboy" sitta och sjunga Jag har himmlen runt hörnet,det va så gulligt ni skulle bara ha sätt han hihi.

På tal om badboys,asså vad är det för fel på mig? jag gillar bara såna haha,har alltid gillat killar som har en tattuering eller 2,men mitt ex hade 7 stycken!! Såna killar som är lite kaxiga av sig men när dom är med sin tjäj så blir dom riktiga mjuukiisar,"jag visste de du är en riktig mjuukiis"  (hahah ni som har sätt Ice age 3 fattar nog vad jag menar). Kommer ihåg första gången jag såg han med,jag fasnade DIIIIR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback