onödigt...

heej bloggen,kom nuss hem,började ju skolan igår,det va rätt soft dag igår i skolan vi fick nya väskor och vi ska även få en bärbar data med =) har massor med bilder sen igår men Julia måste skicka dom till mig så så fort jag får dom så ska jag lägga in dom! Idag va de ju andra dagen iskolan och det va jävligt onödigt! vi va i Pildammsparken,ångrar verkiligen att jag gick dit,vi körde sån wanna be yoga,kapouera (eller hur fan de än stavas),sen judo...riktigt jävla tråkigt,kunde ha varit hemma och sovit istället!

Efter det så gick vi till Söderkulla,skulle klara upp sen sak där som hade hänt med min bästavän,asså det va bara så onödigt det med,bråkar med folk för inget :S folk snackar lite för mycket ibland,men när det gäller min bästavän så hade jag kunat döda någon för henne! Nu ska jag duscha o ikväll blir de utgång med stnosen o hans vänner & så klar bästavän,peeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback