ont i magen

Godmorgon bloggen,jag har precis vaknat & jag har ont i magen! förmodligen så ska jag få mens,och det är skit jobbigt för då har jag typ ont i magen en vecka innan jag får den.
Jag har precis vaknat och har redan ätit frukost så nu ska jag in i duschen,idag vet jag verkligen inte vad jag ska göra,jag har slarvat bort min kompis mobil som jag fick låna för lääänge sen och nu kan jag inte hitta den! och hon vill ha tillbaks den men jag kan ju inte ge henne den för att jag inte hittar den,mår över dåligt,hon va ju jätte snäll o lånade ut den o jag va så klantig och tappade bort den,har riktig ångest över det jag lovar =( !



En stor skål Coco Pops blev det till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback