oooh guud!

aah sitter och gråter just nu! asså nu är det så här att det finns en kille som hade mitt hjärta i sin hand allra allra först för rätt så länge sen,allt va helt perfekt osv men det var distansen som skilde oss åt så det funkade inte =( och jag lärde precis känna han när han hade flyttat ifrån Malmö. Värsta ångesten jag vet,men den tiden,asså den va så bra så att det inte går o förklara! Vi gjorde slut iallafall men vi har fortfarande kontakten,och så klart så finns där ju alltid känslor kvar. Så nu när jag pratade med han så skickade han en text som han hade skrivit till mig och jag doog,började gråta direkt,visste inte vad jag skulle göra eller säga,han e så jävla söt! Den går såhär

"Jag vill hålla om dig,lilla gumman du vet att jag tänker på dig o jag vet att du tänker på mig,varför ska det vara som det är? Du är där jag är här,vi är inte med varandra,att få hålla om dig det finns inget bättre att käna dig andas,att känna din värme. Jag saknar dig så mycket kan inte förklara, hur fan ska jag klara mig utan dig min rara. Tittar på bilder torkar bort en tår,känner på hjärtat och även hör hur den slår,är det samma för dig? känner du som jag? Kan du säga vad du känner jag vill veta? Du vet att jag älskar dig så mycket, och jag saknar dig önskar att du var här med mig,jag vill hålla om dig. Att få vara med dig är en dröm som är blir sann,du ska veta att för längesen du mitt hjärta vann,du har gjort varje dag värd till att minnas,bättre än dig kommer aldrig att finnas. Jag ligger bredvid dig jag hör hur du andas,din kropp imot min o känslorna blandas,vill ge dig allt du önskar,vill göra allt perfekt du betyder allt du kommer även att vara bäst,min underbara ängel stanna alltid kvar,du är det vackraste och det som gör mig glad,att höra dig säga dom finaste tre orden,Jag älskar dig,gör mig lyckligast på jorden! Du vet att jag älskar dig så mycket o jag saknar dig,önskar att du va här med mig,jag vill hålla om dig"

ASSÅÅÅ GUUUD!! SÅÅÅ JÄÄVLA SÖÖT FÖR II HELVEETEE!! Jag har inga ord,han va perfekt men att han va SÅÅ HÄR perfekt det visste jag inte! Du kommer alltid ha den stöörsta platsen i mitt hjärta det vet du o jag har sakt det såå många gånger till dig! Jag önskar med att du vore här vid mig,du vet vad du betyder för mig och att jag alltid finns vid din sida vad som än händer,vi har gått igenom så mycket tillsammans,har alltid funnits där vid din sida när du har haft det som svårast,tro aldrig för en sekund att jag kommer lämna dig,för vad som än händer,vad du än gör,hur dumt det än är så har du alltid mig vid din siida,glöm aldrig det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback