ooooh!

fååår speel,ska till Mobilia snart skulle egentligen lämna tillbaks två saker jag har köpt men nu hittar jag inte fucking jävla hor kvittot,fan vad irriterande!! asså neej de räcker inte med att jag redan e klumpig nu slarvar jag bort allting också! och jag har så jävla dåligt minne också :S kan typ säga en sak till en kompis sen efter en timme så säger jag det igen o dom ba "jaaa Sabina du sa de typ för en timme sen haha" .

Helvete får spel på vissa personer också,försöker snacka fint med dom men sen så e dom helt torra tillbaka,fan tror dom,varför ska jag vara trevlig om jag bara får skit tillbaka? de fan ta mig inte mitt fel att ni säger och gör saker mot brudar,stå för det ni gör,smuts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback