Pappa

...d finns vissa grejer jag aldrig kommer förlåta dig för pappa,men vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig,du är ändå min pappa ju! men du har sårat mig så mycket på ett sätt,kan inte fatta det. Vet du vad pappa? min lärarae frågade mig i måndags när jag va i skolan "hur kunde han lämna dig så?" och jag visste inte vad jag skulle säga,jag satt där helt tyst och stirrade ner i marken. Du har ju alltid funits där för mig,vet du hur det känns utan dig nu? du har flyttat så jävla långt också,hur ofta kommer jag att träffa dig? typ aldrig. Jag e så ledsen att du inte e här vid mig just nu,du har missat så mycket ur mitt liv,hur kan du göra så? Jag är inte arg på dig är bara så ledsen och saknar dig fruktansvärt mycket! oooh,kan inte tänka på det mer,det får mig o gråta.

Kommentarer
Postat av: july

du är inte ensam, vet exakt hur det känns hjärtat, du vet du alltid kan vända dig till mig om du vill prata eller fråga något, ska försöka svara (L) tyvärr så har jag en del erfarenhet när det gäller en pappa som lämnar en.. älskar dig (L)

2009-08-20 @ 08:17:54
URL: http://itsamazing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback