Payback IS a biiitch!

Aaah jag har sån känsla för hämnd i hela kroppen! hela jag kokar och bara kan explodera när som helst! Asså du ska få tillbaks för allt du någonsin har gjort mot mig,jag garanterar dig det! vänta bara,en vacker dag så kommer det,Gud kommer straffa dig för allt du har gjort! Du är så jävla äcklig så att det inte är sant,jag förstår mig inte på att såna människor som du exsicterar,att du kunde bli ett sånt svin! Jag vet i fan vad du har för fel i huvudet,men det du gör och har gjort är inte normalt,du har inte alla hästar hemma kan jag säga dig! Du har förmodligen rökt för mycket hasch och fått en hasch skada i huvudet,det är det ända du kan och är bra på!
Fattar inte hur jag klarade av 3 månader mid dig fram o tillbaka hela jävla tiden,jag har alltid sagt att ingen ska få behandla mig så som du gjorde,men jag tillät det,och DET är mitt fel! Det borde ha varit över sen första gången,jag visste redan hur du va från första början,men jag sket i för jag ville tro dig inte dom andra. Men vänta bara,allting kommer tillbaka,jag lovar dig det!


You had a good girl,but you didn't know how to treat her,so silly boy get out of my face ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback