pinsamt, men kul

Heej bloggen kom nyss hem,bloggar lite sent kanske men efter jag hade kommit hem från stan med Julia så gick jag ut med Jessica,Khaled & Alex vi satt på skolan. Sen så kom Sötnosen med me sin kompis så alla satt där.
Helt plötsligt så vänder jag mig om och ser min mamma komma cyklandes när jag sitter med alla mina vänner,och lixsom Sötnosen va ju där! Hon sätter sig ner börjar snacka med oss (alla älskar min mamma dessutom) tar en cigg osv. Så jag kallar på Sötnosen för att det var ett tag sen dom träffades sist,och sååå klart som alla mammor är förmodligen så började hon snacka där ju,helt plötsligt så säger hon till Sötnosen "Jag skulle vilja veta vad du o min dotter har för förhållande just nu?" och jag bara dööör,vill sjunka genom jorden!! Men vi sa att vi va vänner och så. Sen så satt hon där och skämde ut mig lite till och höll på med honom,sen så gick hon igen,tack gode guud!!
Han är ju den ända som har träffat min mamma och hon älskade honom från första stund.



Daddy's girl (A)




Everybody lööööves Sabina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback