Pojkvän?

Hej igen bloggen,herregud asså jag satt helatiden och funderade på om jag skulle skriva eller inte,sen så tänkte jag om jag ska blogga så får jag fan ta mig göra det! jag vet att man inte ska tvinga fram det,men jag har så mycket jag vill skriva,så mycket jag vill säga,men problemet med mig är att jag skriver mycket privata saker,jag typ blottar hela mitt liv till människor jag inte känner. Kanske borde vara mer försiktig med det,för man vet aldrig om någon vänder det mot en sen. Men iallafall,i det första inlägget så skrev jag ju att jag hade en pojkvän innan,asså jag var upp över öronen förälskad i honom! han var det bästa som någonsin hade hänt mig! men som sagt,Sabina+kärlek= katastrof! jag och kärlek funkar inte ihop helt enkelt.
Jag har funderat väldigt många gånger på att bli lesbisk,jag har inget emot homosexuella. Neej men haha okej inte lesbisk för vi tjejer klarar ju inte oss utan killar! Och säg inte nu att ni gör det,för det gör vi inte! Om man inte är lesbisk dvs. Men nog om homosexuella och det dära och vidare till ämnet.
Iallafall,jag hade en pojkvän och allt gick åt helvete! vi blev tillsammans,gjorde slut,blev tillsammans, gjorde slut,helatiden så. Han blev sur över minsta lilla grej,så vi bråkade praktiskt taget hela jävla tiden. Och jag,som var så kääär i honom kunde inte säga ifrån ordentligt,för jag va så rädd att det skulle sluta med att vi skulle göra slut igen. Han gjorde massa skit bakom min rygg,han var otrogen och allt. Och jag har alltid sagt om en kille någonsin hade varit otrogen mot mig så hade jag dumpat honom på plats! meeen neeej det gjorde jag inte,helt jävla dum som jag kan vara ibland...jag kunde inte helt enkelt,jag var förälskad,jag va som förtrollad,jag var fast helt enkelt!
jag tillät honom göra dom sakerna mot mig,och efter som jag inte sa ifrån så trodde han att det va okej. Han gjorde mycket värre grejer mot mig,men det behöver vi inte ta upp. Och varje gång jag frågade honom om någon grej så nekade han allt,han vågade inte erkänna,fast både jag och han vet att HAN hade gjort fel! Men det är killar,dom vågar inte stå för saker dom gör.
Nu när jag väl träffar en kille,så kan jag inte öppna mig för honom,för jag är så rädd att samma sak ska hända igen! jag kämpar med att hålla känslorna tillbaka men dom smyger sig ändå på. Jag är inte över mitt ex helt,det kommer jag aldrig att vara heller,kommer alltid att minnas dom fina minnena med honom,men jag hatar verkligen han över hela mitt hjärta! Han va MITT största misstag!

Kommentarer
Postat av: emily

Förstår dig totalt, han var ett svin mot dig. Men man väljer ju tyvärr inte vem man får känslor för. Och han lurade dig, för ena sekunden var han som sagt underbar mot dig. Men skit i han , du är sjukt stark och kan få tusen gånger bäättre. blir du lesbisk, call me ;) haha skämta

2009-08-03 @ 15:25:08
Postat av: Hamodi

rätt av dig

2009-08-03 @ 20:51:50
Postat av: Nicole

De är helt klart idiotiskt och göra så mot en tjej. men man förstår dig att du är rädd för att öppna dig nu. men gumman jag finns för dig <3

2009-08-04 @ 00:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback