Rehab

asså jag snackade precis med Julia i telefon,och sen så började vi prata om varför folk ljuger så mycket? Så kom jag o tänka på om det inte finns sånt rehab för lögnare,mytomaner? asså de finns ju för alkholister,narkomaner,spelberoende osv,det finns ju för allt sånt,kan man inte då göra ett rehab för lögnare med? Jag loovar jag ska starta ett eget företag,ett rehab för lögnare och då kommer DU vara först på min lista!
Varför måste man ljuga? "för att sanningen gör ont?" jag personligen vill heldre bli sårad utav sanningen än o vara lycklig utav lögner,jag respekterar folk mer om dom säger sanningen till mig,har du ljugit en gång så ljuger man fler gånger! Jag e ingen ängel själv,visst har vi alla ljugit någongång men jag drar inte såna värsta raketer heller! Säg sanningen istället,man kommer mycket längre med det,jag lovar,jag vet det själv.

Iallafall ska röka min sista cigg nu =( aaah lovar de sån ångest att röka sin sista cigg för sen så har man inga och måste gå o köpa,så därför är det nog bäst o sluta...? aaaiijt,ha de bra så länge!

Kommentarer
Postat av: emily

då hade steph och emilia varit stamkunder där

2009-08-28 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback