röka på...

hej bloggen,jag kom o tänka på en sak,asså allt fler ungdomar har börjat röka på =/ asså det är helt vanligt,det är som cigaretter nu för tiden. Det är riktigt många som gör det,och dom flesta jag känner brukar också göra det. Det är för lätt att få tag på sånt,småbarn gör det också till och med. Jag själv har aldrig testat det och kommer aldrig att göra det heller,det är en sak som jag har lovat mig själv,det räcker redan med att jag röker.
Visst jag har varit med när folk har gjort det men har själv aldrig prövat,bara lukten gör så att jag vill spy. Folk har försökt o få mig att testa men jag har alltid sagt nej och då försöker dom att pressa mig ännu mer men jag ger mig inte,som sagt det är en sak jag aldrig kommer att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback