röööksugen!

Jaaa,jag har damp,och e sur och jag vet inte vad! Jag har inte rökt på fucking 5 timmar,ska sluta ni vet (A) asså jag vet intte vad jag ska göra utav mig själv,värsta huvudvärken och allt! aaaaah daaamp,vill röka men jag ska inte JAG SKA INTE!!

Dålig uppdatering idag,igen. För att jag har vatt o badat med ett par kompisar för det va skit varmt idag. Jag hade värsta planen att jag skulle till Sibbarp sola och allt men neeej så blev det inte. För som sagt nyckelpigorna har invaderat Sverige :S. Asså där va fullt av dom,då menar jag verkligen fullt! Jag hade ingen lugn och ro i 1 minut,fick damp helatiden. Jag hade dom på mig överallt,på huvet,på hela kroppen,på hela handduken,exakt överallt! Kuukuu,vet inte vad jag ska säga mer,tyckte dom va söta innan men inte nu mer,hatar nyckelpigor!




Helt jävla äckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback