Sabina nu

hahah hej bloggen det är jag igen,som ni kanske såg så var det Louise som skrev innan,vilken idiot säger att det va tråkigt att blogga hahaha så mycket jag skrattade när jag läste det.
Jag fick en fråga idag av en kompis om jag hade många läsare,asså jag bloggar inte för att ha många läsare eller så utan för att jag vill skriva av mig. För jag har alltid varit sån,har skit mycket känslor i mig och allt som måste ut. För när jag gick i 9an så hände det en liten grej i skolan. Jag hade rätt mycket problem hemma men föräldrarna osv så jag pratade inte ut med någon om det utan jag höll allting inom mig. Skolan var mycket svårare då för jag kunde inte koncentrera mig på lektionerna. Jag höll mig borta från mina vänner för jag va för ledsen för att prata med dom,om jag hade gjort det så började jag stor gråta.
En dag så hade vi matteprov iskolan och jag fick IG på det provet,för jag hade inte pluggat,jag kunde inte för allt som hände runt omkring mig. Så när jag fick tillbaks provet så såg jag att jag fick IG på det,och då kom det,jag bara började stor gråta i klassrummet framför min lärare och han blev helt chockad och visste inte vad han skulle säga. Det slutade med att jag pratade ut med honom och fick gå till skolkuratorn. Hon sa att jag skulle försöka med att skriva ner mina känslor och prata ibland med någon som jag litar väldigt mycket på. Så jag gjorde,och det har faktiskt hjälpt mig. Så allt handlar inte om läsare utan att det hjälper mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback