Shooo

Heej sötnosar,sitter i skolan fortfarande och jag har fortfarande inte haft en ända lektion,nice ju =) eller inte för det blir bara segt och jag blir trött,hade helst velat sova nu,men har snart Svenska och Italienska. Sitter med bästavän i kafeterian vi har precis vat o ätit så såg jag Sötnosen på vägen tillbaks till skolan,pratade lite men jaa de va något som va fel...?
Jag vet själv inte vad jag vill,är helt förvirrad ? visst jag tycker om han och allt,men vi har inte varit tillsammans på sjukt länge så allting börja försvinna,jag vill på ett sätt att det ska försvinna men ändå inte =/ asså de helt sjukt hur man kan fastna för en person,sen första stund,sen när man väl vill släppa allt så är det skit svårt,men jaja sån e väl livet,right?

Som bästavän sa "Ja men det är bra att ni är vänner nu,så slipper du tjata om att du inte vet vad du ska göra" jaaa de sant ändå men det är svårt samtidigt.
Hahaha sån rolig grej hände precis,lyssnade på sån låt på din gata sen från ingenstans så började jag o bästavän o dansa samtidigt,hahah det kanske inte verkar kul men ni skulle ha sätt oss! folk brukar inte förstå sig på oss två ibland för vi har sån sjuk humor,vi kan bara titta på varandra sen från ingenstans så börjar vi asgarva,sen tillslut så ligger vi på golvet o rullar hahah .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback