slutade dåligt

Klockan är över tolv och jag kom nyss hem. Asså de va rena turen att jag ens fick vara ute så här länge =/ grejen e den min mamma är väldigt sträng när det gäller tider och sånt. Hemma senast elva säger hon. Att jag stannade längre idag va för min barndomsvän hade kommit hem från Bosnien så jag skulle ut med henne till Mascot (en restaurang/bar) men där va fullt så vi fortsatte till Pronto och fikade istället. Det va riktigt mysigt faktiskt,fullt med folk och stämningen var perfekt! Efter fikan så gick vi en runda i stan och vi sneade för vi visste inte vad vi skulle göra. Asså Malmö har blivit skiit tråkigt rent ut sagt! här finns absolut inget att göra länngre,jag har sätt och gjort allt som Malmö har att erbjuda,okej kanske inte gjort allt för på dom flesta grejerna är det 18årsgräns men iallafall,det är ändå samma skit helatiden. När vi gick rundan i stan så stötte vi på ett par killkompisar till mig och stod o snackade med dom lite,så började vi alla gå sakta hemmåt tillsammans. Det va i stort sätt allt för idag,e inte på så bra humör för en grej,men det kan vi nog ta imorgon,ska sova nu,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback