Streeeesss!

Fyfan vilken jävla morgon,jag han inte blogga imorse för Sötnosen kom hem till mig på morgonen så satt vi där lite sen så kom även bästavän. Vi skulle ju ha idrott idag egentligen men sen så fick vi veta att istället för idrotten så skulle vi ha estetisk verksamhet istället,så JAG får frånvaro hela jävla dagen! menar dom allvar ? seriöst hur fan skulle jag kunna veta att vi inte skulle ha någon jävla idrott när min mentor sa igår att vi skulle! asså sykos,så nu har jag ju slutat för hela dagen,sitter just nu i kafeterian med bästavän vi ska strax gå och äta efter jag har bloggat klart. Jävla cepe dag idag asså,allt har bara gått helt snett,ska äta nu,aaaiijt peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback