svårt o glöma...

asså,jag har suttit hela dagen och tänkt på om jag ska skriva detta eller inte,men jag MÅSTE få ut det!
Tänker på alla roliga minnen VI hade (jag&han) asså sånt e skit svårt o glömma,ska berätta lite om några som jag aldrig kommer glömma.

1# Första gången han körde mig på sin cross,asså han kom för att hämta mig iskolan och skulle köra hem mig. Han kör under en tunnel och idioten vill skräma mig så han kör i värsta farten,och det slutade med att vi krockade i en man,han typ voltade 5 gånger och flög in i ett träd och jag skadade min hand rejäält kan jag säga er!

2# när han va någon annatsnas,så skulle han sova där och vi smsade med varandra heeela natten,båda sket i att vi skulle upp tidigt nästa dag. Helt plötsligt så skrev han" jag lyssnade på den låten Kiss me thru the phone och tänkte på dig,du e inte här hos mig så de vore perfekt om du kunde kyssa mig genom telefonen :$" och jag tyckte det va skit gulligt. Så varje gång jag hör den låten nu så tänker jag på han.

3# första gången vi träffade varanbdras föräldrar. Jag minns att vi va istan och hans mamma va där,jag va så himmla nervös och mina handflator va kallsvettiga och han tänkte va fan e de me dig haha. Men när jag väl träffade henne så va jag lite blyg och sa inte så mycket,men nu pratar vi som om vi vore bästa vänner,hon är riktigt underbar!
Och när han träffade min mamma,jaa det har ingen annan kille gjort innan så det va lite speciellt för mig. Jag va ute med honom och min mamma ville att vi skulle gå o handla åt henne,vi går upp för att hämta pengar,hon ser han och säger "snurra runt" hahah och han ööver söt gör som hon säger,hon granskar han från topp till tå och sen säger hon "du är godkänd och plus du gör min dotter lycklig"

4" första gången han sa jag älskar dig,det va så gulligt för han hade lärt sig några ord på Bosniska och han sa "volim te ljubavi :$" och det var nog det gulligaste någonsin.


Asså hur mycket man än försöker så kan man inte glömma såna minnen,det spelar ingen roll hur förhållandet har varit för det går inte,även om du troor att du har glömt det så finns det alltid i bakhuvet och kommer alltid att finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback