svininfluensan!

ooooommg troor att min Gay här har fått svininfluensan eller nåt o fresten det är Sabina nu igen (A),iallafall Gayen Ena har nog fått svininfluensan så håll er borta från henne! jaaa själv vet jag inte vad jag gör här,hon kommer bara smitta mig med,men dör hon så dör jag,så vi dör tillsammans =).

Jaaa,eehm det finns sjukt konstigt folk,tillexempel Gayens ex,snackar med han på msn nu faktiskt och han säger att om vi vill ha bort han så skulle vi säga att han ska döda sig själv. Asså vaa?! Hur kan man ta sitt liv för en tjej? jag hade aldrig kunnat göra det för en kille även om det känns att jag skulle kunna göra det. Asså han e riktigt sjuk,han vet själv inte vad han ska göra utav sig själv,så det bästa är att han dör,enligt honom då!  Men jaja jag förstår mig inte på såna för det finns även tjejer med när killen har lämnat dom så säger dom "jag ska ta livet av mig! jag ska hänga mig!" jag ska göra de o de o de,men ingen gör något.




aaaw min lilla sjukling <3!

Kommentarer
Postat av: gay

AUUUW VILKEN PATTE :S gay !

2009-08-22 @ 23:00:32
URL: http://tvojenajljepse.blogg.se/
Postat av: Emilia

hahahah ouff stackars ena :( krya på dig ena!

2009-08-22 @ 23:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback