Tack gud!

Heej bloggen kom nyss hem,skulle ju fika med bästavän men det blev inget,det började katastrofalt,men slutade bra,älskar mina vänner,dom är allt för mig,tack Julia & bästavän för att ni fick mig på bättre humör.

Tack gud att jag fick se detta med mina egna ögon,jag tänkte tanken att jag kommer se han med en annan brud,och det hände! tack gud för att jag fick se det med mina egna ögon,jag hoppas detta får mig o inse allt nu. Jag fattar inte hur han kunde göra detta? Har jag verkligen vat så dålig mot han? har jag förtjänat detta,att han ska ljuga för mig? När jag såg han med henne,uff känslan går inte o beskriva jag lovar. Hur fan kan han,jag satt med bästavän idag och vi sa att han hade förändrats o allt,men neeej absolut inte! Sen så kan han inte förklara sig heller,han knasa sig själv helt hårt oxå "puss jag henne eller något?" hahaha ncnc,vet inte om jag ska skratta eller gråta,du e så patetisk,fick äntligen se det med mina egna ögon det är det jag har väntat på helatiden,tack gud!




Bästavän,jag & Julia va på Julias jobb Friday's o fikade efter allt hade hänt,dom fick mig på bättre humör!



Tack för att ni finns vid min sida vad som än händer <3



öveer goood brownie =)



Älskar dig <3



Min favorit! Gold middle east!



Sen så klart så blev det heliumballonger,haha över kul,vi ringde en massa folk o flippade med dom =).

Kommentarer
Postat av: Leila

Ibland tar det tid att inse att killen inte är den rätta. Men det är ju bra att du såg det med dina egna ögon, det blir lättare för dig att inse det =) / leila

2009-08-28 @ 01:47:44
URL: http://dryyoureyesmate.blogg,se
Postat av: emily

riktigt söta är ni : )

2009-08-28 @ 21:26:01
Postat av: Ajla

sötisar <3

2009-08-28 @ 22:16:02
URL: http://aajlaa.blogg.se/
Postat av: emily

och som sagt han förtjänar inte dig.. du är för bra

2009-08-29 @ 23:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback