Tillbaks,igen!

Heej bloggen,eehm ja jag e tillbaks,igen eller vad man ska säga. Bloggade ju ett tag innan på Devote,ganska länge faktiskt,men jag gav upp efter 4 månader,kände mig ganska pressad efter som man måste ju uppdatera varjedag osv.
Jag hade ju pojkvän då så det tog min tid med,sen så var det mycket i skolan innan sommarlovet,hade mycket att ta igen =/...men nu så är det sommarlov och jag gör absolut ingenting! asså verkligen,ingenting! Har inte varit i Bosnien i år heller =( börjar få speel på det! har inte varit där i 2 år nu,saknar det som fan! men men vad ska man göra. Kan inte åka dit för min morfar är sjuk,för sjuk =( och min mamma vill inte åka utan honom,så då blir det ingen Bosnien för mig.
Men jag har varit i Stockholm hos pappa lite,döds tråkigt kan jag säga er! han bor en bit utanför stockholm,i ett litet ställe som heter Väddö,en bondehåla kan jag säga er! Där fanns absolut inget att göra,där fanns en Ica supermarket som folket kunde handla i och en restaurang (där imin pappa jobbade). Vädret var katastrofalt,regn hela jävla tiden! Så jag stannade där bara i 4 dagar,orkade inte mer helt enkelt. Men fick träffa min kära kompis Albina som bor i Rinkeby,så jag fick åka till förorten haha.

När jag väl skulle åka hem,så tar man först bussen till Norrtälje,sen tar man en annan buss från Norrtälje till Stockholm,över jobbigt kan jag säga er!  När jag då kom fram i Stockholm så måste man ta tunnelbanan till central stationen,och en sak är säker,jag fattade ingenting i den tunnelbanan! helt jävla komplicerat,men jag lyckades ta mig till central stationen =). När jag väl var på stationen,så fick jag ta en kölapp för att köpa min tågbiljett,och det va 50 nummer innan mig =|så jag gick tog en fika,tog det lungt lite,gick ut för att röka,tog det lungt lite till,sen så blev det min tur.
Jag kommer fram till tjejen som sitter bakom disken o säger "en barnbiljett till Malmö Central" hon slår in och gör det hon ska så säger hon "det finns bara förstaklass,andra klass är fullbokat,om du vill åka andraklass så får du vänta tills 18.00 ikväll" och jag tänkte vadå vänta till sex ikväll klockan e fan två nu! Så jag köper den jävla förstaklass biljetten och får betala 1.102 kr,och jag tycker det är skit dyrt!  Sen när jag väl har fåt min biljett så har jag värsta stressen att komma till mitt tåg,måste ta mig över på andra sidan tågbanan,och jag fattade inte ett piss men jag lyckades ! När jag väl satte mig i den jävla förstaklass,så var det inget speciellt! den ända skillnaden var att stolarna va lite bredare,jag betalade 1.102 kr för att få sitta i en bredare stol! snacka om hur sur jag va...men hellre en bredare stol än o vänta i 4 timmar på nästa tåg!

Kommentarer
Postat av: 'e

HAHAH rinkeby, tänker bara på Shan atci då .

Ics supermarket woho, var det människor som hände där elle ? ;)

2009-08-03 @ 17:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback