vad jag än gör

asså vad jag än gör så får jag alltid skit för det i slutet,vare sig det är bra eller dåligt. Jag ahr alltid vatt en sån person som alltid har tagit sina vänner och familj i första hand,har alltid sattit mig själv sist. Och tro mig för att jag Va sån har fol utnyttjat skit mycket kan jag säga er.
När jag gick i högstadiet från7 an till 9an,så va jag sån riiiktig mes! jag vågade inte säga ifrån till någon om han/hon satt och skrek på mig utan anledning,vågade inte säga emot om någon va kaxig,jag lät att trampa på mig och lät dom göra vad dom ville. Men sen så kom det en period när jag fick nog,jag fick spel på allt och alla och kunde lätt få utbrott! Jag hade så mycket agression i mig bara för att jag hade hållt tillbaka allt. När jag väl började säga ifrån till folk när dom va kaxiga och jag kunde stå för mig själv,så blev alla väääärsta chockade! "vad fan har hänt med dig,du har blivit öööver kaxig" och jag tänkte amen lägg av! Jag kan ju inte låta folk hålla på med mig hur dom vill,jag måste ha min egen värdighet också.
Men jag brydde mig inte,jag hade fått nog,ingen skulle få vara sån mot mig längre. Med tiden så gjorde det mig starkar också och jag fick mer självförtroende.Så låt aldrig någon trampa ner på er,man mår verkligen dåligt utav det,jag har själv vatt där så jag vet. Ta till er modet och våga säga ifrån!

Kommentarer
Postat av: VLADO

bra sabina! skaffa dej en kniv o hugg dom fucking horungarna !! tack .vlado



p.s (jag läser din blogg i smyg varje dag )

2009-08-08 @ 14:00:36
Postat av: B från HD

Håller med Vlado skaffa kniv!

Man måste ha sin värdighet, man har bara ett liv så stå på det när man har sin tid!

2009-08-09 @ 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback