värsta mardrömen

asså jag hade värsta mardrömen,jag vaknade gråtandes o allting =/ Den handla om att jag började slåss med en jävligt tjock man (fråga mig inte varför) så hade han ett svärd och lyckades skära mig lite överallt,sen helt plötsligt så fick jag en kniv i handen och högg honom flera gånger så han va påväg o dö. Sen från ingenstans så förvandlas han mannen till min mamma!! Och det va min mamma jag hade dödat!! Asså fan va heemskt jag dödade min egen mamma =(. Och innan hon dog så sa hon "Innan jag dör,ge mig ett sista glas kallt vatten". Haha asså vaaa? sån cepe mardröm,så jag började gråta och skrika mamma,så när jag vaknade så grät jag,jag sprang direkt till telefonen ringde min mamma (hon e på jobb) och sa JAG ÄLSKAR DIG MEST MAMMA!! och hon blev ju heelt så,vaa vad har hänt?! Vad behöver du nu,pengar? Så jag berättade om min mardröm och hon började asgarva och sa jag va dum i huvet =/:$.

Ska berätta en liten hemlis för er med,när jag va mindre ungefär 6-7 år gamal,så fick jag gå till en psykolog,och det var för att jag hade massor med mardrömar varje natt om jättemonster som åt upp mig osv,jag veet de låter lite sjukt men det va så,jag måde ju inte bra utav det. Hos den psykologen så fick jag typ rita det jag hade drömt och så pratade vi om varför jag drömde sånt. Jaa,jag är lite konstig ibland,fast bara liiiite (A).




Sjuk i huvet? Naaah don't think so,lilla söta jag =)

Kommentarer
Postat av: Ajla

sötnos :)

2009-08-26 @ 18:12:33
URL: http://aajlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback